Koniec i początek

niedziela, grudnia 31, 2017


Dzisiaj będzie trochę osobiście. Nie lubię się do niczego zobowiązywać publicznie, bo boję się, że nie dotrzymam słowa, przez co kiepsko wypadnę. Ale może to dobry sposób na trzymanie się swoich postanowień. No i trochę niestety, ale te moje zobowiązania zbiegają się z Nowym Rokiem. Niestety, dlatego, że (jak pisałam kiedyś) jestem przeciwna wprowadzaniu zmian wraz z początkiem nowego roku. To znaczy niby nie jestem przeciwna, bo uważam, że to świetny czas na nowe otwarcie, ale większość osób ma wielkie plany na początku roku, które szybko stają się wspomnieniem i przypominają się dopiero pod koniec roku. Co niestety oznacza, że jesteśmy rok w plecy. Tak się jednak składa, że to właśnie końcówka roku jest dla nas takim czasem podsumowań, z których jasno wynika, czego nie zrobiliśmy albo co chcielibyśmy zmienić w swoim życiu.

Zanim przejdę do sedna jeszcze krótko podsumuję mijający rok. Rok 2017 był dla mnie rokiem rozwoju oraz inwestowania w siebie zarówno czasu jak i pieniędzy (również w swoje przyjemności). Ten rozwój to głównie zdobywanie wiedzy, ale mam nadzieję, że wykorzystam ją w nadchodzącym roku i nie będzie to czas stracony.
W roku 2018 liczę na zwrot z tych inwestycji (chociaż może powinnam napisać, że w 2018 zapracuję na zwrot z tych inwestycji). I mam nadzieję, że hasłem przewodnim tego roku będzie determinacja i samodyscyplina. Nie zrobiłam jeszcze konkretnych planów i wiem, że będę musiała je dobrze przemyśleć, aby nie zaczynać zbyt wielu rzeczy na raz, do czego mam tendencję. Napiszę tylko o tych planach dotyczących bloga. Mam zamiar pisać jeden post tygodniowo (ufff... mam nadzieję, że nie zawiodę). A co miesiąc w jednym z postów będzie niespodzianka, więc gorąco zapraszam do zaglądania na bloga. Co do reszty to dalej będę kontynuowała serię Podziel się linkiem oraz pisała recenzje książek.

Mam do Was wielką prośbę. Napiszcie mi w komentarzu lub na maila, o czym chcielibyście czytać na blogu, co Wam się tutaj podoba, a co nie? Jakie treści Was przyciągają? Będę bardzo wdzięczna za wszelkie opinie.

Życzę Wam, aby kolejny rok był jeszcze lepszy.

You Might Also Like

0 komentarze